Montag, 20. Dezember 2010

Kiek , dat is de Wiehnachtsmann

Kiek , dat is de Wiehnachtsmann ( plattdütsch )

Kiek , dat is de Wiehnachtsmann !
grote Stevel hett he an.

De stevel sünd meist blank un swatt .
Uns Wiehnachtsmann , de snack ok Platt.

He hett twee Handschen warm un goot ,
un ook en Mantel , de is root.

De Mantel is meist warm un dicht .
Sien Mütz sitt baven op`t Gesicht.

De Knööp , de sitt so`n beeten scheep.
Vörn hett he Taschen , groot un deep.

Sien Buuk is drall un vull un rund.
Ik glöv , he is so recht gesund.

He driggt een sworen , brunen Sack ,
de hett he baven huckepack.

An`t Kinn hett he`n witten Boort ,
un op sien Sleden geiht`t op Fohrt.

He schall to wiehnacht bi uns ween ,
denn köönt ji em ok sülvens seh`n .

Denn seggt ji to den olen Mann :
Ach kiek uns nich so grantig an !

Wi köönt goot reken un ook lesen
un sünd ook jümmer oordig wesen ! "

denn sett he sick un lacht ji an ,
de leve , gode Wiehnachtsmann.

Die Märkte sind nun vorbei - und jetzt beginnt für mich die gemütliche Weihnachtzeit .
Ich werde erst einmal ein kleines Päuschen einlegen und die Weihnachtszeit im Kreise der Familie genießen.
In der Küche werden nochmals schöne Plätzchen gebacken und die Geschenke müssen noch schön verpackt werden.
Heute geht es in`s Opernhaus nach Kiel .
Dort läuft das Weihnachtsmärchen " Die kleine Meerjungfrau " .
Erik möchte ich auch noch Kleinigkeiten für die Großeltern werkeln .
Wie man sehen kann , steht noch so einiges auf dem Zettel .
In diesem Sinne wünsche ich euch ein wunderschönes Weihnachtsfest und einen guten Rutsch in`s neue Jahr.


Liebe Grüße Maja

Kommentare:

  1. Ich wünsche dir auch ein schönes Weihnachtsfest und lass es jetzt ein bischen ruhiger die letzten Tage angehen...
    Dein Gedicht ist toll auch wenn ich so gut wie nichts davon verstehe...lächel...bin Weißwurst-Fraktion...lächel...

    Liebe Grüße Sonja

    AntwortenLöschen
  2. Huhu Maja,

    wie schön ein plattdütsches Gedicht. Hab vielen lieben Dank, das werde ich (auch wenn Weihnachten nun vorbei ist) meinem Großvater ausdrucken. Der wird sich auch jetzt noch freuen.
    Alles Liebe im neuen Jahr
    Nadine

    AntwortenLöschen
  3. Huhu Maja,
    Weihnachten naht wieder mit großen Schritten, kannst du mir sagen aus welchem Buch die Schneemannvorlagen stammen?
    Winkegrüße Lari

    AntwortenLöschen